Informasjon og kunnskap driver beslutningsprosessen omkring kjøp og anskaffelser. I dagens informasjonsmarked vet kundene dine stort sett hvilket problem de må løse – og leter aktivt etter løsningen.
Beslutningsprosessen i kjøp og anskaffelser drives av informasjon og kunnskap. I dagens informasjonsmarked vet kundene dine stort sett hvilket problem de må løse – og leter aktivt etter løsningen.
89% av alle B2B-kjøp starter med et google-søk, og 80 % leser kun førstesiden i søkeresultatet. Er du ikke synlig her, er det ingen som finner deg. Søkemotoroptimalisering (SEO) handler om å gjøre nettsiden din synlig for de som søker etter det du tilbyr.
Vi bruker flere av markedets beste analyseverktøy for å finne ut hvilke ord målgruppene dine søker etter, hva slags fraser som skaper mest trafikk til nettsiden, og hvilke deler av nettsiden din som trenger å utbedres.
Vi installerer utvidelser på nettsiden som lar oss lage metadata på innholdet ditt. Søkemotoren leser av metadata for å vurdere om din nettside inneholder det brukeren søker etter. Slik forteller vi søkemotoren hvilken landingsside som hører til søkeordet – og hvilket budskap Google skal presentere.
Alle aktiviteter vi gjør for kundene skal tjene et formål. Derfor vektlegger vi rapportering og måling av resultater. Vi rapporterer med den hyppigheten du ønsker – som regel vil de fleste vi arbeider med ha månedlige oppdateringer for å følge resultatene av investeringen.
Vi har et stort fokus på rapportering i Celero.
For oss er det viktig at du som kunde kan følge resultatene av investeringene dine kontinuerlig. Vi leverer derfor rapporter på månedlig basis slik at du kan følge utviklingen for akkurat de søkeordene du ønsker å rangere høyt for i Google og andre relevante data.
Børge Søraas
CEO | AquaOptima