
Skap salg og synlighet på messa.
I en vrimmel av messestands og messedeltakere, er det viktigste å bli sett. Ofte har du bare et øyeblikk på å overbevise folk på din messestand. Da er det utslagsgivende at din bedrift både blir lagt merke til og husket. En god messestand skal skape nysgjerrighet og trafikk – slik at du får kommunisert med de riktige beslutningstakerne i målgruppen din.
Alle vet at førsteinntrykk varer. Fordi Celero kun jobber med bedriftsmarkedet, vet vi hvordan akkurat din bedrift kommuniserer effektivt med potensielle kunder. Om du ønsker det, håndterer vi også alt av trykkerikontakt og logistikk.
Vi leverer alt du trenger til messen – stander, bannere, rollups, flyere, brosjyrer, visittkort.
Skap oppmerksomhet før deltagelsen – informerer eksisterende og potensielle kunder om deltagelsen din.
Sørg for å ha godt utformet materiell som du både kan bruke i samtale med gjester på standen, og som du kan sende med dem hjem.
Sørg for at standen din tydelig kommuniserer dine konkurransefortrinn – og det som skiller deg fra konkurrenter og alternativer.
Sørg for at stand, materiell og all annen kommunikasjon er samlet i samme profil og har samme budskap.
Vær systematisk i innsamling av kontaktinformasjon og oppfølging av de du møter i etterkant av deltagelsen.
For å maksimere utbyttet fra messen kan det lages innhold fra deltagelsen som distribueres til de i målgruppen som ikke deltok.
Børge Søraas
CEO | AquaOptima