I en vrimmel av messestands og messedeltakere, er det viktigste å bli sett. Ofte har du bare et øyeblikk på å overbevise folk på din messestand. Da er det utslagsgivende at din bedrift både blir lagt merke til og husket. En god messestand skal skape nysgjerrighet og trafikk – slik at du får kommunisert med de riktige beslutningstakerne i målgruppen din. 

Alle vet at førsteinntrykk varer. Fordi Celero kun jobber med bedriftsmarkedet, vet vi hvordan akkurat din bedrift kommuniserer effektivt med potensielle kunder. Om du ønsker det, håndterer vi også alt av trykkerikontakt og logistikk.

Vi leverer alt du trenger til messen – stander, bannere, rollups, flyere, brosjyrer, visittkort.

Slik får du mest mulig ut av messedeltagelsen

1. Informer markedet

Skap oppmerksomhet før deltagelsen – informerer eksisterende og potensielle kunder om deltagelsen din.

4. Salgsmateriell

Sørg for å ha godt utformet materiell som du både kan bruke i samtale med gjester på standen, og som du kan sende med dem hjem.

2. Tydelig budskap

Sørg for at standen din tydelig kommuniserer dine konkurransefortrinn – og det som skiller deg fra konkurrenter og alternativer.

5. Gjennomført profil

Sørg for at stand, materiell og all annen kommunikasjon er samlet i samme profil og har samme budskap.

3. Systematikk

Vær systematisk i innsamling av kontaktinformasjon og oppfølging av de du møter i etterkant av deltagelsen.

6. Følg opp!

For å maksimere utbyttet fra messen kan det lages innhold fra deltagelsen som distribueres til de i målgruppen som ikke deltok.

Dette sier kundene våre

«Celeros viktigste konkurransefortrinn er at de er tett på og skaper fremdrift. Vi har sett på Celero som en inhouse markedsavdeling hos oss.»

Børge Søraas
CEO | AquaOptima