Logoen er en del av firmaprofilen, og må fungere i samspill med bilder, farger, fonter, illustrasjoner og alt annet du er synlig med i markedet. Det er summen av disse tingene som utgjør firmaprofilen din. 

Vi har lang erfaring med design og utvikling av logoer og helhetlig visuell profil for bedrifter i et stort antall ulike bransjer.  Designerne i Celero har alltid en systematisk, kreativ og målrettet tilnærming som fører til et visuelt uttrykk du er stolt av – og som kundene dine elsker. Vi kjenner bransjestandardene og vet hva som funker for din målgruppe. En god og tydelig profil kan også skape stolthet og samhold innad i bedriften.

Firmaprofil

Firmaprofilen skal binde sammen alt som kommuniseres både internt og eksternt, og en god firmaprofil har en rød tråd som underbygger og forsterker bedriftens identitet. Samtidig gjør firmaprofilen deg gjenkjennelig for målgruppen din.    Identiteten forteller kundene hvem dere er. Vi oversetter identiteten til et visuelt uttrykk, som gjenspeiler deres verdier. Beskrivelsen enes vi om slik at du vet hva du får – og vi vet hva vi skal levere.   Det resulterer i en komplett profilhåndbok som fylles med regler og eksempler på bruk av logo, fonter og alle elementene i profilen din – slik at du alltid oppnår den røde tråden.

Profilhåndbok:

Vi har lang erfaring med design og utvikling av logoer og helhetlig Den grafiske bedriftsprofilen samles i en komplett profilhåndbok som fylles med regler og eksempler på bruk av logo, fonter og alle elementene i profilen din – slik at du alltid oppnår den røde tråden.   

Logoer vi har laget

Dette sier kundene våre

«Celeros viktigste konkurransefortrinn er at de er tett på og skaper fremdrift. Vi har sett på Celero som en inhouse markedsavdeling hos oss.»

Børge Søraas
CEO | AquaOptima