«Celeros viktigste konkurransefortrinn er at de er tett på og skaper fremdrift. Vi har sett på Celero som en inhouse markedsavdeling hos oss

Børge Søraas
Tidligere CEO i AquaOptima

Utfordringen

AquaOptima, som har blitt en del av Kverva-konsernet, har nå interne markedsressurser som dekker de fleste behovene for markedsføring. Samarbeidet med Celero består likevel på enkelte områder.

— Vi hadde en ambisjon om å øke synligheten vår i en vekstfase – og hadde behov for bistand. Vi trengte også et ansiktsløft profilmessig. Vi føler at vi har lyktes sammen, forteller Søraas.

Løsningen

Celero har bidratt både med strategiarbeid, utforming av ny logo, firmaprofil, payoff, nettinnhold, pressemeldinger og produksjon, planlegging og prosjektledelse av annen markedsføring i vekstfasen.

— For oss var det viktig å bli mer synlig i det norske markedet, etter å ha hatt et internasjonalt nedslagsfelt over lang tid. Celero har vært dyktige på å bidra til at vi når målene våre.

Resultatet

Søraas forteller at det har vært arbeidsbesparende for AquaOptima at Celero både har kommet med ideer og planer, og ikke minst at nøye utvalgte prosjekter har blitt gjennomført i sin helhet av Celero.

— Jeg anbefaler gjerne Celero videre til selskaper i samme situasjon som oss, med behov for aktiv planlegging og gjennomføring av markedsføring. For oss har det vært flott å kunne sette bort store deler av idé- og planleggingsfasen, og bare si «go» på de aktivitetene vi har blitt enig om i fellesskap, avslutter Søraas.

Dette har vi gjort for AquaOptima

Logo

Vi har laget ny logo, payoff og kommunikasjonsplattform for AquaOptima. Underveis har vi også samarbeidet med utviklere av ny nettside og produsenter av nye 3D-bilder og 3D-film. Vi har levert tekst og budskapsutforming til både nettsiden og film.

Profilutvikling

I løpet av samarbeidet har vi i tillegg produsert annonser, presentasjoner, pressemeldinger, brosjyrer og en lang rekke annet profilmateriell.