Tett på som markedsavdeling for AquaOptima

I en viktig vekstfase for RAS-leverandøren AquaOptima jobbet de tett med oss i Celero for å nå sine mål i markedet.

— Celeros viktigste konkurransefortrinn er at de er tett på og skaper fremdrift. Vi har sett på Celero som en inhouse markedsavdeling hos oss, sier Børge Søraas, CEO i AquaOptima.

AquaOptima, som har blitt en del av Kverva-konsernet, har nå interne markedsressurser som dekker de fleste behovene for markedsføring. Samarbeidet med Celero består likevel på enkelte områder.

— Vi hadde en ambisjon om å øke synligheten vår i en vekstfase – og hadde behov for bistand. Vi trengte også et ansiktsløft profilmessig. Vi føler at vi har lyktes sammen, forteller Søraas.

Børge Søraas - CEO - Senior Advisor, MSc Fish Biology
Børge Søraas – CEO – Senior Advisor, MSc Fish Biology

Ny profil – og måloppnåelse

Celero har bidratt både med strategiarbeid, utforming av ny logo, firmaprofil, payoff, nettinnhold, pressemeldinger og produksjon, planlegging og prosjektledelse av annen markedsføring i vekstfasen.

— For oss var det viktig å bli mer synlig i det norske markedet, etter å ha hatt et internasjonalt nedslagsfelt over lang tid. Celero har vært dyktige på å bidra til at vi når målene våre, sier Søraas.

Aktiv planlegging og gjennomføring

Søraas forteller at det har vært arbeidsbesparende for AquaOptima at Celero både har kommet med ideer og planer, og ikke minst at nøye utvalgte prosjekter har blitt gjennomført i sin helhet av Celero.

— Jeg anbefaler gjerne Celero videre til selskaper i samme situasjon som oss, med behov for aktiv planlegging og gjennomføring av markedsføring. For oss har det vært flott å kunne sette bort store deler av idé- og planleggingsfasen, og bare si «go» på de aktivitetene vi har blitt enig om i fellesskap,
avslutter Søraas.


Komplett markedsavdeling til utleie


Vi gjør små ting for store bedrifter og store ting for små bedrifter. Og omvendt.

Prat med oss om markedsføring