I en vrimmel av messestands og messedeltakere, er det viktigste å bli sett. Ofte har du bare et øyeblikk på å overbevise folk på din messestand. Da er det utslagsgivende at din bedrift både blir lagt merke til og husket. En god messestand skal skape nysgjerrighet og trafikk – slik at du får kommunisert med de riktige beslutningstakerne i målgruppen din.

Alle vet at førsteinntrykk varer. Fordi Celero kun jobber med bedriftsmarkedet – vet vi hvordan akkurat din bedrift kommuniserer effektivt med potensielle kunder.

Om du ønsker det, håndterer vi alt av trykkerikontakt og logistikk.


Slik får du mest mulig ut av messedeltagelsen din:

Informer markedet

Skap oppmerksomhet før deltagelsen – informerer eksisterende og potensielle kunder om deltagelsen din.

Tydelig budskap

Sørg for at standen din tydelig kommuniserer dine konkurransefortrinn – og det som skiller deg fra konkurrenter og alternativer.

Systematikk

Vær systematisk i innsamling av kontaktinformasjon og oppfølging av de du møter i etterkant av deltagelsen.

Salgsmateriell

Sørg for å ha godt utformet materiell som du både kan bruke i samtale med gjester på standen, og som du kan sende med dem hjem.

Gjennomført profil

Sørg for at stand, materiell og all annen kommunikasjon er samlet i samme profil og har samme budskap.

Følg opp

For å maksimere utbyttet fra messen kan det lages innhold fra deltagelsen som distribueres til de i målgruppen som ikke deltok.

Snakk med en av våre designere

Vi gjør små ting for store bedrifter og store ting for små bedrifter. Og omvendt.Kontakt oss dersom vi kan bidra til å synliggjøre din bedrift.